FANDOM

Zapewne nazwała się tak na cześć tego, że jest po prostu młoda - jest wiecznie młoda i dlatego wiecznie wszyscy mają na nią ochotę.

Niedźwiedź, o Young

Young - czarna więźniarka, która próbowała uciec z Menstruatorium. Najprawdopodobniej została skazana za bycie podwójnym podludziem lub za kłótnię z jej chłopakiem, który był architektem więzienia.

Wygląd

Young to czarna kobieta o krótkich, czarnych włosach z grzywką. Posiadała wytatuowany na piersiach plan Menstruatorium.

Historia

Kiedy została skazana, miała już ze sobą plan całego więzienia i wiedziała, że na północ od jej celi znajduje się rura prowadząca bezpośrednio poza Menstruatorium. Natychmiast rozpoczęła poszukiwania różnego rodzaju narzędzi, którymi mogła by zrobić podkop. Jako że jej cela znajdowała się w pobliżu kuchni, kopała głównie łyżkami, widelcami i nożami kuchennymi. Później odkryła wejście do warsztatu, w którym znalazła drewniany kilof.

W trakcie poszukiwania narzędzi w dziale pocztowym natknęła się na szaloną białą kobietę z wiertarką - Quadcore. Stwierdziła, że wiertarka znacząco ułatwi jej kopanie, więc zaatakowała więźniarkę nożem kuchennym, który akurat miała przy sobie. Wiertarka okazała się być jednak skuteczniejszą bronią i ostatecznie Young została zabita.

To pokazuje, że mimo wszystko murzyn nie powinien atakować białego.

Niedźwiedź, o śmierci Young

Galeria