FANDOM

Xina Davenport - kolonistka w kolonii Pulchna-1.

Wygląd

Davenport jest bardzo starą murzynką. Ma długie, siwe włosy.

Tak jak wszyscy, na początku ubrana była w błękitną koszulę i białe spodnie.

Umiejętności

Zna się na zwierzętach, medycynie, uprawie i górnictwie, a nieco mniej na budowaniu i sztuce.

Historia

W dzieciństwie była średniowiecznym niewolnikiem, a w dorosłości została zielarzem.

Była jednym z trzech pierwszych kolonistów. Zajmowała się tym, co inni, np. górnictwem, budowaniem, uprawami. Jej główną pracą jest medycyna.

Pewnego dnia, Starry nie wytrzymała presji i rzuciła się z pistoletem na Davenport. Kilkukrotnie uderzyła ją kolbą, ale z odsieczą przybył Max i kilkoma strzałami z karabinu wystraszył napastniczkę. Niedługo potem, Emily została uratowana przed groźnym żółwiem i wyleczona.

Podczas trzeciego ataku na kolonię, gdy Starry leżała w łóżku medycznym, wzięła do rąk nóż i pomogła Maxowi w walce z napastnikiem, tj. zasztyletowała go, podczas gdy M do niego strzelał.

Podczas czwartego ataku na kolonię, wyszła przed bazę i kazała psu zagryźć wrogów. Psu nie udało się tego zrobić, a Davenport została postrzelona z łuku. Musiała położyć się w łóżku medycznym, a po jakimś czasie z niego wstała i oszalała, atakując wszystko wokół, jednak szybko została powstrzymana przez Maxa i Doriana. Po wyleczeniu, wyznała towarzyszom, że zaniepokoił ją stary budynek na północnym wschodzie.

Podczas piątego ataku na kolonię, do jej pokoju wtargnął napastnik. Davenport szybko zawołała po psa, który odciągnął uwagę przeciwnika i szybko wybiegła z pokoju w stronę wyjścia z budynku. Po drodze została kilka razy uderzona przez drugiego wroga.

Podczas szóstego ataku na kolonię, wyszło przed bazę i wraz z M rozpoczęła ostrzał do napastników, razem z wieżyczkami. W tym samym czasie, Dorian zakradał się do wrogów z pistoletem. Po pokonaniu przeciwników, Davenport dostała kolejnego ataku szaleństwa i zaatakowała M. Szybko zmieniła swój cel i ruszyła na dzika. Max próbował ją ogłuszyć, lecz przypadkiem ją zabił. Została pochowana tam, gdzie wszyscy, czyli na północny wschód od osady.