FANDOM

Ten artykuł nie jest częścią żadnego kanonu i opisuje rzeczy istniejące w prawdziwym świecie.
Valutiri, Różyczka - była dziewczyna Pulchnego Niedźwiedzia grająca z nim niegdyś w World of Warcraft i Minecraft, moderator na streamach.

Występowała w każdym odcinku pierwszej serii z Minecrafta i większości epizodów serii Dragon Hunt. Odzywa się głównie pisząc na czacie, a mikrofonu używa jedynie od czasu do czasu (poczynając od pożegnania w ostatnim odcinku pierwszej serii Minecrafta).

Niedźwiedź zakazał interesowania się życiem prywatnym Valutiri i szukania oraz dzielenia się informacjami na jej temat na grupie Etnicznych Widzów pod groźbą bana. Jest to traktowane na równi z szukaniem miejsca zamieszkania Niedźwiedzia.

Valutel

W czasach, gdy Valutiri odzywała się jedynie na czacie w Minecrafcie, wśród widzów istniała teoria, że ona to Lutel. Później, gdy Valutiri zaczęła się odzywać, te przemyślenia przerodziły się w teorie, że używa on modulatora głosu. Wszystko to było wzmacniane dodatkowo przez sarkastyczne odzywki Niedźwiedzia i Pirka na temat tego, że widzów tak łatwo oszukać, iż Valutiri to naprawdę kobieta.

Z czasem ludzie coraz mniej traktowali teorię o Valutelu na serio i ostatecznie było to używane jedynie jako żart.