FANDOM

Ten artykuł nie jest częścią żadnego kanonu i opisuje rzeczy istniejące w prawdziwym świecie.
Pulchny Niedźwiedź z różnych powodów może usuwać serie ze swojego kanału. Poniżej znajduje się lista serii, które zostały usunięte lub sprywatyzowane. W wielu przypadkach zostały bezpowrotnie utracone.

Sprywatyzowane przez Niedźwiedzia

Niedźwiedź sprywatyzował kilka serii, głównie Kampanie Multiplayer nagrywane za czasów Kolektywu Populi. Powodem tego postępowania było to, że według Niedźwiedzia ich obecność źle wpływała na stan kanału – nowym widzom ukazywały się Kampanie Multiplayer zamiast nowych serii, zaś ich małe wyświetlenia źle wpływały na statystyki kanału. Serie te dostępne są dla patronów w grupie Biznesmenów Niedźwiedzia.

Ponadto sprywatyzowane zostały poniższe serie, niebędące Kampaniami Multiplayer:

  • Seria z The Elder Scrolls V: Skyrim, w której główną bohaterką była Madzia
  • Pierwsza seria z RimWorldNowa Burgundia
  • Twierdza: Legendy
  • Command & Conquer: Red Alert 3 z Lutelem

Usunięte przez Niedźwiedzia

Niedźwiedź w historii kanału usunął tylko dwie serie – obydwie z gry The Sims 3. Jedna opowiadała o przygodach Hansa Schmita, a druga o życiu Pana Prezesa. Zostały usunięte z powodu nadmiernego rasizmu i zwyrodnienia (Żypiec), z którym Niedźwiedź nie chciał być kojarzony. Początkowo były jedynie sprywatyzowane, a dopiero później usunięte.

Ponadto, z kanału Pulchny Strumyk oraz kanału Niedźwiedzia na Twitchu zostały usunięte transmisje na żywo z The Walking Dead (dwa pierwsze sezony), ŻydoRP, pisania doktoratu, Through The Woods i Cywilizacji 6.

Incydent 8. kwietnia 2018 roku

Dostałem BANA na YOUTUBE

Dostałem BANA na YOUTUBE

W wyniku incydentu 8. kwietnia 2018 roku, gdy ktoś najprawdopodobniej zaczął masowo zgłaszać filmy Niedźwiedzia, usunięte zostały następujące serie: