FANDOM

Uczeń Nekromanty – jeden z silniejszych przeciwników okupujących ruiny otaczające Posiadłość Niedźwiedź.

Historia

Pierwsza wyprawa

Po raz pierwszy do ataku na nekromantę przystąpiła grupa ekspedycyjna z Posiadłości Niedźwiedź składająca się z trędowatego o przezwisku Rosyjska Broń, oprychów Laryna Obieracza oraz Dismasa, a także kapłanki Milańskiej. Zanim dotarli do komnaty, w której ukrywał się nekromanta, stoczyli wiele walk. W jednym z korytarzy napotkali ponadto przeszkodę, której przekopanie zajęło im wiele czasu i osłabiło ich na następne walki. W końcu dotarli do przeciwnika, którego szukali. Bohaterowie postanowili wykrwawić nekromantę na śmierć. W związku ze stresem, który pojawił się u nich przez ręczne przekopywanie gruzu oraz po atakach psychicznych nekromanty trójka z nich - Milańska, Dismas i Laryn stali się irracjonalni, przerażeni i samolubni. Przez to walka nie szła łatwo, jednak ostatecznie Uczeń Nekromanty wykrwawił się, a po pokonaniu ostatniego ze szkieletów misja była już zakończona.

Druga wyprawa i poświęcenie Szczęsnego

Okazało się, że Uczeń dalej żyje. Co więcej poświęcił więcej czasu na przygotowania i stał się już pełnoprawnym Nekromantą. W celu jego wyeliminowania stworzono nową drużynę na której czele stanął Dismas. W jej składzie znaleźli się Paweł Szczęsny, Jankiel i Zpudła.

Mimo trudności drużyna nieustępliwie parła na przód. W dobrej kondycji dotarli do komnaty swojego celu. Walka szła dobrze, Nekromanta został pokonany, a pokonanie jego sług wydawało się tylko formalnością. W tym momencie szkielety uwzięły się na Jankiela. Zbrojmistrz nie mógł na to pozwolić. Zaczął przyjmować na siebie ciosy skierowane w przyjaciela. Okazało się to dla niego zgubne. Jeden z takich ciosów prawie go zabił. Przy ciosie centralnie w Pawła nie miał on tyle szczęścia i zginął.

Trzecia wyprawa i ostateczna zguba Nekromanty

Okazało się, że Nekromanta znowu przeżył. Tym razem postanowił poświęcić jeszcze więcej czasu na przygotowania i nauce. Dzięki temu stał się Lordem Nekromantą. Jego działania nie uszły uwadze ludzi z osady. W celu jego wyeliminowania stworzono nową drużynę na której czele stanął Kronus. W jej składzie znaleźli się SzunMakuta i Reada.

Była to bardzo długa ekspedycja. Obfitowała ona w różne zdarzenia, m.in. znalezienie ukrytej komnaty i trapezohedronów czy walkę z Kolekcjonerem. Podczas następnych starć Kronus oraz Szun otrzymali obrażenia. Mimo tego zdecydowali się wejść do komnaty, w której przewidywali obecność Lorda Nekromanty.

Nie mylili się. Czekał już na nich. Jego pierwszym ruchem było zestresowanie oponentów, przy okazji przywołując Pawła Szczęsnego, który w międzyczasie zyskał tytuł kościanego generała. Rozpoczęła się długa batalia. Mimo starań Lorda w końcu został ostatecznie pokonany. Drużyna pod dowództwem Kronusa ledwie wygrała, pozostając na ostatkach życia. Szczęśliwi z osiągnięcia celu, przeżycia oraz wartości zdobytych dóbr powrócili do osady.

Statystyki

Pierwsza wyprawa

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość
105 0 0% 6

Druga wyprawa

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość
158 9 0% 9

Trzecia wyprawa

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość
215 23 0% 10