FANDOM

Poprzedni
"Ogólnie"
Odcinek
Walczący lord
Następny
Zdrajca

Walczący lord – siódmy odcinek Szlaku Krzyżowca Multiplayer. Poprzedni to "Ogólnie", a następny to Zdrajca. Kontynuowana jest w nim misja z poprzedniego odcinka.

Tytuł odnosi się do wysłania lorda Lutela do zamku emira, a następnie drobnych walk z jego udziałem.

Opis misji

  • Rok 1189
  • III wyprawa krzyżowa
  • wschodnie wybrzeże Morza Śródziemnego

Krzyżowcy, po ostatnich wydarzeniach, powrócili do miejsca, w którym inżynierowie rozbili fort. Wygląda na to, że los krucjaty wisi na włosku. Wojska krzyżowców zostały rozbite, a z powodu niewystarczających funduszy, nie stać ich na oręż godny prawdziwego rycerza. Przed nimi ostatnia szansa, jeśli nie uda im się wygrać, krucjata zakończy się niepowodzeniem...

Uczestnicy

  • Lutel
  • Niedźwiedź
  • Saladyn Mądry (bot)
  • Saladyn Sprawiedliwy (bot)
  • Kalif Skorpion (bot)
  • Wezyr Straszny (bot)
  • Emir Omar (bot)

Zasady

  • Tylko jednostki europejskie.
  • Tylko włócznicy i łucznicy.
  • Tylko wieże oblężnicze.

Teren

W lewym dolnym rogu mapy znajduje się półwysep, na którym znajdują się krzyżowcy. Na wschodnim przejściu znajduje się mur, brama i dwie małe wieże wybudowane przez inżynierów, którzy byli tu wcześniej. Zachodnie przejście jest niezabezpieczone. Do fortu można dostać się również małą rzeczką przepływającą przez góry.

W centrum mapy znajduje się rzeka. Przy jej południowym brzegu umiejscowił się wezyr, a na wschód od niego saladyn Mądry. Na południe od nich znajduje się emir.

Na północy mapy znajduje się kalif, a na zachód od niego saladyn Sprawiedliwy.

Przebieg

Krzyżowcy kontynuowali masową rekrutację wojsk. Lutel spostrzegł, że Niedźwiedziowi kończy się jedzenie, lecz ten zapewnił go, że na bieżąco je kupuje. Następnie, zaczął narzekać na brak ludzi, więc Lutel wysłał mu włócznie.

Przywódcy zauważyli, że przy zamku saladyna wciąż znajdują się dwie wieże oblężnicze. Jeśliby to szybko wykorzystali, mogliby go zabić. Krzyżowcy wysłali wszystkich żołnierzy przed wschodni mur, a następnie pod zamek wroga. Umieścili łuczników na murach Araba. Następnie, posłali włóczników do jego siedziby, uprzednio ostrzeliwując arabskich żołnierzy. Saladyn Mądry zginął, zadźgany przez europejskich wojowników.

Krzyżowcy nie spoczywali na laurach i przygotowywali się do ataku na emira. Lutel wysłał łuczników na wzgórza na wschód od arabskiego zamku, a Niedźwiedź ruszył za nim. Włócznicy zaczęli niszczyć budynki znajdujące się wokół fortecy. Następnie, zaczęli burzyć północną basztę. Łucznicy skończyli ostrzał zamku i ruszyli pod mury, by dosięgnąć większej ilości wrogów.

Po zniszczeniu baszty, emir wysłał do boju zbrojnych. Łucznicy Niedźwiedzia musieli się cofnąć, bo byli narażeni na śmierć. Omar wykorzystał okazję i odbudował wieżę.

Krzyżowcy stracili wszystkich włóczników, toteż rozpoczęli ich rekrutację.

Niedźwiedź podesłał wieżę oblężniczą do północnego muru i wprowadził tam łuczników. Wysłał ich na bramę, by przejęli nad nią kontrolę. Łucznicy wyrżnęli wszystkich dystansowych obrońców, ale emir wysłał do nich zbrojnych. Zabili oni większość łuczników, a resztki ruszyły do siedziby, mając nadzieję na zasztyletowanie wroga. Padli oni od ostrzału łuczników z zachodu.

Lutel ruszył do boju, samemu dowodząc armią włóczników. Żołnierze zginęli w walce ze zbrojnymi. Lord został ostrzelany i ranny uciekł z fortecy. Wysłał gońca do zamku, by rozkazał rekrutację, i samotnie obozował pod murami. Z braku innych rzeczy do roboty, zaczął niszczyć budynki wokół fortecy. Krzyżowcy zaczęli wysyłać żołnierzy do oblężenia.

Żołnierze obeszli zamek za górami z zachodu i stanęli na północnych górach. Następnie, umiejscowili się na murach i zaczęli ostrzeliwać nowych, wrogich żołnierzy. Wkrótce zostali pokonani. Niedźwiedź wysłał swoich łuczników i włóczników w to samo miejsce. Następnie, na bramę posłał dwóch inżynierów i zwabił arabskich zbrojnych. Włócznikami obszedł mury od północy i zachodu, ale ponownie napotkali zbrojnych i zginęli.

Trójka zbrojnych ruszyła na Lutela. Ten zaczął uciekać i przy okazji niszczyć budynki, w tym obóz najemników. Zbiegł z powrotem do swojej twierdzy. Zrekrutował kilkudziesięciu łuczników do obrony wschodniego muru i kontynuował masową rekrutację włóczników.

Krzyżowcy wysłali prawie 300 włóczników do zamku emira, a do pomocy im ruszyli łucznicy. Pod mury wysłali strzelców, a obok nich włóczników. Wieża oblężnicza została zniszczona, więc żołnierze zaczęli niszczyć zachodnią basztę. Niedźwiedź podesłał od południa nową wieżę oblężniczą, na którą weszli łucznicy Lutela. Jego włócznicy trzymali się z tyłu, podczas, gdy armie Niedźwiedzia ruszały do boju. Zostały spalone przez inżynierów z wrzącym olejem, jednak ocalone resztki żołnierzy wbiegły do siedziby i zabiły emira.

Odcinek, jak i misja, zakończył się sukcesem krzyżowców.

Twierdza- Krzyżowiec - Multiplayer'owy szlak krzyżowca -7 - Walczący lord