FANDOM

Syrena – kobieta zamieszkująca Zatokę i pełniąca funkcję królowej ryboludzi. Ci zmienili ją w syrenę – pół-kobietę, pół-rybę.

Historia

Pierwsza wyprawa

Na pierwszą wyprawę, która miała na celu zgładzić Syrenę wyruszyła jak zwykle czwórka bohaterów: okultysta Mal'Ganis, łowczy Akwarelista oraz Piesełek, a ostatnim z nich był niedawno powołany do służby Generał Jenot.

Wszystkie walki szły gładko, każdy przeciwnik padał przed nimi bez nadziei na zwycięstwo. Sytuacja pozornie odwróciła się, gdy bohaterowie postanowili rozbić obóz, aby posilić się i odpocząć. Wtedy, w środku nocy napadła na nich grupa ryboludzi. Drużyna została zaskoczona przez nacierających wrogów. Walka nie trwała jednak długo, nawet w całkowitych ciemnościach ryboludzie nie mieli szans. Bohaterowie wciąż byli praktycznie nienaruszeni i nie mogli wręcz doczekać się walki z Syreną. W tym pośpiechu Generał Jenot wszedł w pułapkę, jednak w ostatniej chwili zdołał jej uniknąć.

Kiedy rozpoczęła się walka z Syreną, ta wydawała się być łatwym celem. Piesełek postanowił więc oznaczyć ją, przez co jego ogar atakowałby z większą zajadłością. Akwarelista z pomocą obuchu ogłuszył nieszczęsną królową, a następnie Mal'Ganis wykonał cięcie rytualne, które wywołało większe rany na ciele tej nadrealnej istoty. Po tym jak Jenot osłabił ją, rozpoczęła się prawdziwa walka. Syrena wykorzystując swoje magiczne zdolności próbowała przeciągnąć na swą stronę Piesełka, jednak jego silna wola uniemożliwiła to. Widząc próbę Syreny i rozumiejąc, co potrafi zrobić, Akwarelista postanowił ją ponownie ogłuszyć. Walka trwała dalej, w końcu Syrenie udało się zaczarować Piesełka, który jednak niezbyt się jej przysłużył. W końcu Syrena poległa, a ekspedycja powróciła do osady.

Statystyki

Pierwsza wyprawa

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość
119 13 0% 5