FANDOM

Miłościwy panie! Dlaczegoż pan nie poddał się, kiedyż ja Seba tutaj nawoływał cię do poddania i zaprzestania wszelakich działań wojennych... ŁAPCIE BOMBĘ! ŁA! PIERDZIE...! PATRZCIE JAKIE TO PIĘKNE BYŁO!

—Sebastian, atakując przeciwników bombą

Seba (oficjalnie Sebastian) - najprawdopodobniej dwudziestoletni, typowy sebix z osiedla, chłopak Joli o nieznanych rodzicach i dzieciach, wyznawca sebizmu. Jego postać znana jest jedynie z listów, które pisał do swojej dziewczyny. Ostatecznie nie wiemy, co się z nim stało i czy przeżył ostatnią walkę, podczas której został zaatakowany od tyłu w plecy.

Wygląd

Wyglądał jak typowy dwudziestoletni sebix z osiedla (wyznawca sebizmu). Był raczej średniego wzrostu, przeciętnie zbudowany i łysy. Miał wielką okrągłą twarz i wielki rozszerzony nos. Jego wygląd zapewne podobał się jedynie jego dziewczynie i kolegom z osiedla.

Charakter

Sebastian był człowiekiem raptownym, bardzo wybuchowym i cholerycznym. Często unosił się gniewem przez co siał postrach i zniszczenie na polu bitwy - zwłaszcza gdy wykorzystywał bomby. Zdarzało się, że drwił ze swoich przeciwników, także po śmierci - czego dobrym przykładem może być pieśń Nie będzie Rusek pluł nam w twarz!.

Był z pewnością kochającym chłopakiem - bardzo kochał swoją dziewczynę Jolę. Napisał do niej wiele listów. Wszystkie zaczynał apostrofą Kochana Jolu!. By zaimponować ukochanej walczył z licznymi przeciwnikami i najeźdźcami Polski. Równocześnie kochał ojczyznę, o czym często powtarzał w pieśniach i rzadziej w listach.

Historia

Listy Seby

Pierwszy list

Kochana Jolu!

Tutaj Seba. Mam nadzieję, że u Ciebie wszytko w porządku. No co u mnie się pytasz, no ogólnie to po staremu jest. No jeżdżę sobie takim koniem, no znalazłem go. Właściciel raczej nie będzie za nim tęsknił. No i co? No i poznałem takiego jednego, nazwał się "ustrojstwem", no to stwierdziłem, no dobra, no to kazał się rozwalić, no to go kurczę kropnąłem, nie? No i kurczę potem natknąłem się na takich frajerów, no chcieli mnie kurczę skubnąć, no chyba nie wiedzieli do kogo rozmawiają, no ale wiecie - SWÓJ! No to wymów Ojcze Nasz, trzy razy zdrowaś Mario! No dawaj! No jak widzisz Jolu u mnie wszystko jak najbardziej w porządeczku. Mam nadzieję, że nauczysz się pisać i kiedyś odpiszesz mi na moje listy.

Z poważaniem i największą troską w sercu

Sebastian, przepraszam Twój Sebastian

Drugi list

Kochana Jolu!

Dzisiaj spotkałem pewnego frajera w karczmie. Oczywiście go pokonałem. Nie było żadnych problemów!

Twój kochany, najlepszy i najókochańszy

Sebastian.

Trzeci list

Kochana Jolu!

Piszę do Ciebie z okolic miejscowości Narwa. Oczywiście wiemy, że jest to nawiązanie do takiej fajnej ryby, która jest z rodziny delfinowatych o nazwie narwal. Nie pytaj, skąd to wiem po prostu, jak wiesz, Twój Sebastian nie jest w kij dmuchał i po prostu zna się na takich rzeczach, jak chociażby chemia. Tak więc pytałaś, co mnie tutaj najbardziej interesuje właśnie w tych regionach. No odpowiem Ci no, no w ogóle różnie no: woda, chemia, hemoglobina, taka sytuacja...

Pieśni

Jadę na tobie! Jadę po ciebie!
Na tobie też jadę!
Na koniu, samochodem z maczetą w dłoni, mimochodem!
Jam jest Sebastian!
Zwany twoim bogiem, który będzie czasem twoim nałogiem!
Bo ja jestem Sebastian! Postrach wśród młodzieży!
Ja sprzedaję marychę oraz wysoko mierzę! Ja!
Oto ja, Seba - postrach wielu Kozaków!
Czuję, że za chwilę będziecie mnie mieli w zadku!
Nie będzie Rusek pluł nam w twarz!
Ni dzieci Nam rusyfikował!

Ciekawostki

  • Nie jesteśmy tego pewni, ale prawdopodobnie Sebastian studiował oceanografię lub chemię lub oba te kierunki naraz. Równie dobrze mógł się o tym sam dowiedzieć, ponieważ nie wiadomo czy Seba w ogóle cokolwiek studiował.
  • Do Joli napisał trzy listy - a przynajmniej tylko trzy są znane.
  • Znane są też trzy pieśni Sebastiana o nieznanych tytułach.
  • W jego znanych listach użył wyrazu "no" 21 razy.
  • Nie możemy być pewni co do interpunkcji, gramatyki, czy też ortografii Sebastiana w jego Listach do Joli. W liście drugim popełnił błąd w słowie najukochańszy.
  • Jola była niepiśmienna. Oznaczało to, że nie była w stanie odczytać listów napisanych przez Sebę.