FANDOM

Ruryk Rurykowicz - władca Wikingów w Krainie Czerni i Bieli. Stał na czele tej nacji w czasie wojny aztecko-greckiej, podczas której początkowo walczył z Grekami, lecz później przeszedł na ich stronę.

Wygląd

Jego wygląd jest nieznany. Wiadomo jedynie, że jego broda była najdłuższa na świecie.

Historia

Ruryk był zwyczajnym Wikingiem aż do czasu, kiedy wszedł w spisek z Japończykami, którzy czarną magią sprawili, że jego broda stała się najdłuższą na świecie. Przez to Ruryk wygrał kampanię wyborczą Wikingów i został ich władcą.

Został zmuszony przez Azteków do zaatakowania Greków, przez co na trzeciej wyspie, na którą przybył Niedźwiedź, próbował ich zatrzymać na swoich etnicznych ziemiach. Ostatecznie został przez nich pokonany i poddał się.

Podczas ataku Greków na stolicę Azteków, przysłał greckim wojownikom pomoc, w postaci trzech oddziałów Wikingów, którymi przewodził.

Później został wiernym wasalem Etnicznego Robercika (króla zjednoczonych Wysp Czerni i Bieli). Nie wiadomo, czy Ruryk dalej żyje czy umarł.