FANDOM

Rakiety Ziemia-Owca-Powietrze - rakiety dalekiego zasięgu mające wystrzeliwać małe owieczki. Miały być one wykorzystane do bombardowania miast podczas wojny przeciwko Japończykom. Wymyślili je Pulchny Niedźwiedź i greccy generałowie. Pomysł ten narodził się, kiedy Niedźwiedź musiał złapać 25 owieczek, które były wydalane przez owcę Dolly.

Niedźwiedź o owcach

Czy mi się wydaję?... Czy mi się wydaję, że ja właśnie łapie owce, które są wydalane przez owcę królową? Halo? Czy to jest w ogóle możliwe? Halo? Halo? Czy ta gra właśnie każe mi łapać owce, które wylatują... Matko i córko, i fuj, fuj, Piter, czy ty jesteś normalny? Czy ty wymyślałeś to na trzeźwo? To jest to wielkie zadanie dla Boga? Łapać owce, które wychodzą z pipy jakieś kozy? Fuj, fuj, fuj. Bo ten idiota nie widzi, co się nie dzieje, bo nie widzi. On właśnie nie widzi, że ona wydala z siebie rakiety dalekiego zasięgu w postaci malutkich owieczek, nie widzi tego? Tak? Ślepy jest? Czy tam wydalisz jeszcze coś z siebie? Czy to wszystko? To chyba wszystko. Aha i kolejne jeb, jeb a proszę bardzo, jestem bardzo pozytywny do tego, że jako Bóg muszę łapać owce... 12 owiec uratowanych, czy masz więcej rakiet w sobie? Jak ty to wszystko w sobie zmieściłaś? Kto cię zapłodnił? Ty Taurenem jesteś? Na Bogów! Na mnie! Na Niedźwiedzia! Naprawdę, rakiety daleko zasięgu, my to powinniśmy wykorzystać w wojnie przeciwko Japończykom. Ustawić taką jedną owcę lub takie dwie i zasypywać tymi baranami, bum, bum, bum, rozumiecie? Taka akcja. Czy ona właśnie wydaliła z siebie 19 owiec czy tam jagniąt, czy tam czego? Czy ona właśnie to zrobiła? 20, właśnie, czy to jest normalne? Czy jakiś rolnik może mi powiedzieć, czy to jest wykonalne? Czy to jest możliwe, aby jedno takie jedno stworzonko wydaliło z siebie podczas jednego porodu 22 malutkie stworzonka, ależ ekscytujące zadanie... Ale ten farmer ma farta, jedna owca, a tyle owieczek, on już do końca życia będzie ustawiony dzięki temu... O chyba koniec, dalej jest gruba, po prostu jest gruba od urodzenia, a to smutne akurat. Ma twarz takiego zoofila, mówi jak zoofil, boję się tego, ta gra promuje treści zakazane, troszeczkę mnie to niepokoi.