FANDOM

Ten artykuł jest niekanoniczny.

Ragnar Ursus - protoplasta rodu Ursusów.  

Historia

Kiedy Lutel Teowit zginął podczas bitwy, Ragnar podbił jego zamek. Teowici nadal istnieli i marzyli, by wyzwolić się z panowania Ursusów. Do ostatecznej bitwy pomiędzy rodem Ursusów a Teowitami miało dojść w portowym mieście Falandra. Pomimo, że Teowici nie posiadali dobrego dowódcy, potrafili skrzywdzić Ursusów. 

Królestwo Nordów, korzystając z wojny domowej na wyspie Dalihorn, zaatakowało królestwo rodu Ursusa. Ragnar czym prędzej zebrał resztki swej armii i ruszył na kontynent, do krainy zwanej Karann, by zatrzymać tam wrogie oddziały. 

Karann był kluczowym punktem, bo stamtąd odpływały statki z zaopatrzeniem do wyspy Dalihorn. Jeśli ród Ursusa straciłby te ziemie, to mieszkańców wyspy czekałaby powolna śmierć głodowa. Nordowie zdążyli zbudować jeden fort na tych ziemiach, ale drugi nie został jeszcze ukończony. 

Szybki atak na te umocnienia, mógł dać Ragnarowi przewagę. Zebrano siły i postanowiono zaatakować, nie czekając na pierwszy ruch wrogów. Z powodu braku inżyniera, trzeba było przebijać się do fortu, niszcząc bramę bronią białą.  

Nordowie zdecydowali się na kontrofensywę i zaatakowali Ragnara. Kiedy siły Ursusów szły atakować nordyckie w przesmyku, zamknięto bramę i dokonano rzeźni. Wikingowie znowu przeszli do kontrofensywy, otwierając bramę, ale tym razem Ursusi nie dali się złapać w tę pułapkę. Wyznając zasadę do trzech razy sztuka, Nordowie znowu zaatakowali z fortu. Tym razem postanowili, że będą walczyli przed fortem, a nie w środku. Dokonali kolejnej rzeźni na Ursusach, więc trzeba było się wycofać do klasztoru.