FANDOM

Pozostałe postacie – artykuł zrzeszający postacie występujące w serii Darkest Dungeon, które z jakiegoś powodu nie zasługują na osobny artykuł.

Analny Wojownik

Jeden z pierwszych bohaterów przybyłych do Posiadłości Niedźwiedź. Był pierwszym zbrojmistrzem w ekspedycji. Wyruszył w pierwszej wyprawie mającej na celu pokonanie Proroka. Oprócz niego do tej drużyny należeli Floris, Bzyku  i Jankiel. Analny Wojownik zginął przez ostrzał dywanowy wykonany przez parszywego fizyliera. Jego śmierć była powodem do przerwania misji.
Przyczyna braku osobnego artykułu: nieprzeżycie wymaganego okresu (2 odcinków)
Pochodzenie nazwy: nick jednego z widzów, poczucie humoru Niedźwiedzia

Dicer the Jester

Jeden z pierwszych bohaterów przybyłych do Posiadłości Niedźwiedź. Był pierwszym arlekinem w ekspedycji. Wyruszył w drugiej wyprawie mającej na celu pokonanie Proroka. Oprócz niego do tej drużyny należeli  Floris, Milańska i Laryn Obieracz. Zginął przez truciznę pochodzącą z ataku Proroka. Oprócz niego padła cała drużyna (martwa lub ogłuszona).
Pochodzenie nazwy: nick jednego z widzów

Rosyjska Broń

Do posiadłości przybył w tym samym momencie co Laryn Obieracz. Był pierwszym trędowatym w ekspedycji. Wyruszył w standardowym celu oczyszczenia pomieszczeń z przeciwników. Oprócz niego do tej drużyny należeli Floris, Tygrys Bóldup i Talbot. Zginął od ciosu w mrok zadanego przez kościanego szlachcica. W tej samej walce zmarł Tygrys.
Pochodzenie nazwy: Kałach

Tygrys Bóldup

Jeden z pierwszych bohaterów przybyłych do Posiadłości Niedźwiedź. Był pierwszym łowcą nagród w ekspedycji. Wyruszył w standardowym celu oczyszczenia pomieszczeń z przeciwników. Oprócz niego do tej drużyny należeli Floris, Rosyjska Broń i Talbot. Zginął od zdecydowanego zadrapania zadanego przez okultystę awanturnika. W tej samej walce zmarł Rosyjska Broń.
Pochodzenie nazwy: nick jednego z widzów (Zwinny Tygrys)

Galeria