FANDOM

Poprzedni
Zemsta pani Basi
Odcinek
Oddech Wolności
Następny
W poszukiwaniu przepowiedni

Oddech Wolności - dziewiętnasty odcinek Opowieści Karola. Poprzedni to Zemsta pani Basi, a następny to W poszukiwaniu przepowiedni.

Opis Misji

  • Wyeliminuj wszystkich wrogów

Pani Basia rozpoczęła swą krucjatę przeciwko Calradii i zabrała Karolowi jego Zbroję Czerni i Bieli. Rozpoczął się początek końca, Basiogedon. Gdy wszystko wydawało się stracone, jeden z przedstawicieli Szarańczy podszedł do klatki z Murzynem Karolem i... Uwolnił go. Karol znał twarz tego wojownika, był to ten sam nieznajomy, który pomógł mu w walce z Andrzejem. Tym razem nieznajomy przedstawił się jako Misio. Twierdził, że kiedyś był królem Nowej Burgundii, lecz został pokonany przez wrogów. Przeżył i udał się na tułaczkę po świecie, gdyż nie potrafił patrzeć na cierpienia swego ludu. Pewnego dnia został złapany przez panią Basię i jej Imperialistów. Przemieniła go w jednego z przedstawicieli Szarańczy, ale Misio nigdy nie zapomniał o swoim pochodzeniu. Wdzięczny Karol od razu skorzystał z okazji, uwolnił pozostałych członków swojego zespołu i udał się z nimi do miejscowości Piwnica... Ta jednakże... Została już dawno zniszczona przez imigrantów, a pościg jest tuż tuż.

Uczestnicy

Teren

Przebieg misji

(Stronghold) Oddech Wolności - Opowieść Karola -19