FANDOM

Poprzedni
Centrum religijne
Odcinek
Kres Ismaila
Następny
Buławy Nienawiści?

Kres Ismaila - trzynasty odcinek Opowieści Karola. Poprzedni to Centrum religijne, a następny to Buławy Nienawiści?

Murzyn Karol, po otrzymaniu wieści z południa, jakoby osłabiony, ranny i odcięty od hordy syryjskiej Imigrant Ismail zaszył się w zamku Hondezg na północy Sułtanatu Sarranidów, wyruszył w jego stronę, by ostateczne zakończyć żywot Ismaila. Władcy imigrantów broniły jedynie spaczone oddziały Zakonu Januszitów.

Opis misji

  • Zabij wrogiego lorda

Wioska Anabara stała się centrum religijnym wiary w wielkiego Tarpana. Ofiary z koni są tu teraz składane w ilościach hurtowych. Murzyn Karol nie musiał długo czekać na odpowiedź swego bóstwa i tak, kilka dni temu, dotarły do niego wieści, że Imigrant Ismail zaszył się w zamku Hondezg znajdującym się na terytorium Sułtanatu Sarranidów. Podobno jest ranny i odcięty od swej hordy, a jego jedyną ochroną są członkowie Zakonu Januszitów. Cokolwiek mu się stało, jest to idealny moment, by raz na zawsze pozbyć się zagrożenia z jego strony, dlatego Murzyn Karol, wykorzystując żydowskich najemników, musi uderzyć prosto na jego zamek.

Uczestnicy

Teren

Przebieg misji

(Stronghold) Kres Ismaila - Opowieść Karola -13

Ciekawostki

  • Oryginalnie w tytule popełniony jest błąd ortograficzny - zamiast Kres Ismaila napisano Kres Ismail'a.