FANDOM

Numer XXX - murzynka pochodząca z bliżej nieokreślonego państwa w Afryce (prawdopodobnie Kamerunu). Jest niewolnicą Pana Prezesa i siostrą Yayi Banana.

Wygląd

Ubiera się w niebieską koszulkę z różowymi paskami i niebieskie szorty z białym paskiem. Ma rude włosy i czarno-kawową karnację. Chodzi w klapkach (prawdopodobnie japonkach z produkcji Pana Prezesa).

Gdy jeszcze Yaya Banana nie został porwany przez Hansa Schmita i mieszkał ze swoją murzyńską rodziną, czyli między innymi Numerem XXX, nauczył ją kraść (co było ogromnym osiągnięciem jej brata, ponieważ jego siostra była bardziej młotowata niż sam młot). W taki oto sposób zdobyła takie ubranie, ukradła je od jakiejś europejskiej turystki, która przyjechała tam na wakacje.

Charakter

Numer XXX nie przejawiała zbytnich skłonności do myślenia (no chyba, że chodziło o wskoczenie do łóżka Pana Prezesa bądź kradzież). Była niezmiernie głupia i ograniczona.

Historia

Pewnego razu Pan Prezes rozmyślał nad tym, aby sprowadzić jakąś murzynkę, ponieważ kończyli mu się podludzie. W końcu wyruszył na wyprawę do Afryki z siatką i tam złapał pierwszą lepszą murzynkę, która nie wyglądała na zbyt rozgarniętą istotę. Prezes nie mylił się - gdy Numer XXX zobaczyła Pana Prezesa nago z siatką, od razu się w nią rzuciła. Zareagowała tak, bo, jak inne murzynki, była niesłychanie tępa i ograniczona. Pan Prezes niezmiernie się ucieszył z takiej zdobyczy, ponieważ była łatwym obiektem do wykorzystywań w pewnych czynnościach zwanymi robótkami ręcznymi.