FANDOM

Numer 99 - rudzielec, murzyn, żyd, Azjata i największy przegryw w całym wszechświecie w jednym. Był niewolnikiem Pana Prezesa.

Wygląd

Jego włosy były ognistorude i tak bujne, że można było ujrzeć je niemal z odległości jednego kilometra. Jako, że to Azjata, był skośnooki. Z kolei oczy miał zabarwione na piekielnie czerwony kolor. Jego kolor skóry to kawowy.

Jego jedynym ubiorem był szlafrok oraz okulary, które musiał nosić z powodu wady wzroku.

Charakter

Był duszą towarzystwa, ponieważ zawsze, gdy wchodził do pokoju, wszyscy zaczynali się z niego śmiać. Nie wiedział o tym, że śmieją się tak naprawdę z niego, ponieważ był przegrywem, więc myślał, że to jego żarty rozbawiają innych. Był także neurotykiem – ciągle płakał, lamentował i nie mógł pogodzić się z własnym, żałosnym losem. Często popadał w histerię z byle powodu – łatwo się stresował i bardzo trudno było go uspokoić. Posiadał również zdolności pracoholika, ponieważ Pan Prezes wykorzystywał go do ciężkich prac i robót w kamieniołomach.

Historia

Gdy Numer 99 pracował na polu bawełny, zauważył go Pan Prezes, który co jakiś czas przyjeżdżał w różne miejsca, by łapać podludzi do swojej korporacji. Przestraszony zaczął uciekać, lecz potknął się o własny kosz. Gdy został przetransportowany do siedziby Prezesa, szybko okazało się, że nikt nie chce go kupić. Prezes postanowił najpierw wykorzystać go do czyszczenia domu, lecz szybko stało się to nieopłacalne, więc zamknął go w tak zwanym Wodnym Cube – była to najgorsza z możliwych cel, którą ciągle zalewała woda z fontanny.

Tam gdzie się pokazał, od razu wykrzykiwano mu w twarz następujące słowa: Mogło być gorzej - pamiętaj, mogłeś być Numerem 99! Mówisz, że straciłeś rękę - mogło być gorzej - pamiętaj, mogłeś być Numerem 99! Mówisz, że zmarła ci cała rodzina w wypadku - słuchaj, mogło być gorzej - pamiętaj, mogłeś być Numerem 99! Mówiłeś, że urodziłeś się żydem, Ruskiem, Azjatą, rudym, okularnikiem, ślepcem i nie wiem co jeszcze – to w sumie, nie mogło być już gorzej, bo jesteś Numerem 99...

Ciekawostki

  • Numer 99 nie mógł się pozbyć swoich włosów, ponieważ za każdym razem, gdy chciał je ściąć – natychmiast odrastały.
  • W pewną noc po swojej śmierci Numer 99 powrócił z zaświatów jako duch, by nawiedzać Pana Prezesa i posprzątać, ponieważ dalej wiernie służył swojemu Panu. Jest to bardzo dziwne zjawisko, bo jak wiadomo rudzi nie mają duszy. Do dziś nie znaleziono odpowiedzi na to jakże interesujące zagadnienie.