FANDOM

Numer 69 - emerytowana Japonka, niewolnica Pana Prezesa.

Wygląd

Jest wychudzoną, słabą i przygarbioną staruszką. Ma kremowo-żółty odcień skóry. Jej oczy są skośne, a włosy siwe związane w kok.

Nosi oczywiście pasiaki i oznaczenia na rękach:

  • Bransoleta - nie jest przeznaczona do uboju
  • Pierścionek - jest przeznaczona do prostytucji
  • Rękawiczka - symbolizuje powołanie do rękoczynów, czyli zaspokajania potrzeb domowych, tzw. kura domowa

Dzięki tym sygnaturom wiadomo, że jest własnością Pana Prezesa. Chodzi również w japonkach, pochodzących z produkcji Made by Pan Prezes. Jest również posiadaczem okularów, które musi nosić z powodu sędziwego wieku.

Charakter

Jest marudna, zrzędliwa i nie rozumie żartów. Bardzo dużo czyta i dzięki temu jest dobra w zajmowaniu się dziećmi. Jednak jest jeden dysonans: nie lubi dzieci, dlatego nikt jeszcze jej nie wziął jako opiekunkę. Jak widzi dziecko, to jedyne co przychodzi jej do głowy, to wrzucić je do maszynki, która wytwarza japonki, ponieważ według niej jest to słuszne rozwiązanie. Ponadto jest niechlujną i niezdarną kobietą. Oczywiście jest złotą rączką, ponieważ nikt nie rusza tak szybko ręką jak właśnie ona.

Historia

Pan Prezes porwał ją, by zajmowała się dziećmi. Została zamknięta przez niego w specjalnym budynku z fontannami, w którym przetrwała w zamknięciu aż do dziś.

Numer 69 nie je, nie pije, a chodzi i żyje, chociaż trudno to nazwać życiem.

Ciekawostki

  • Miała być przeznaczona do sprzedaży dla Hansa Schmita, by stała się jego żoną (ponieważ idealnie się do tego nadaje), lecz plan ten został zapomniany.
  • Pan Prezes próbował wybić jej z głowy niechęć do dzieci za pomocą bejsbola, lecz ona uparcie stoi przy swoim.