FANDOM

Niektórzy grają w Fallouty, jakieś survivale, a wy macie survival na bieżąco. Budzice się i musicie przetrwać. - Pulchny Niedźwiedź do mieszkańców Muzabu.
Muzab - prowincja w północnej Afryce, obecnie znajdująca się w Dżeridzie, a wcześniej stolica państwa o tej samej nazwie. Słynne jest rozmieszczenie domów w tym rejonie. Jej mieszkańcy to Berberowie wyznający sunnizm.

Urbanistyka

Znajduje się tam sześć domków z czego jeden, stojący na środku, wyraźnie dominuje nad resztą. Najprawdopodobniej mieszka tam sołtys. Sugeruje to wielka flaga Dżeridu powiewająca nad jego domniemanym domem. Każdy mieszkaniec po przebudzeniu modli się do tej flagi - odmawia do niej nawet "Zdrowaś Mario". Ogólnie rzecz biorąc mieszkańcy Muzabu oddają jej cześć. Świadczy to o ich patriotyzmie.

Położenie

Domy ze wszystkich stron otacza pustynia, brak tam nawet palem i wody. Na Saharze przetrwanie to sztuka. Większość badaczy zgadza się z tym, że tubylcy przerabiają piasek na jedzenię, aczkolwiek kontrowersje wzbudza sposób w jaki pozyskują wodę. Jedni badacze twierdzą, że w którymś z domków istnieje manufaktura pozyskująca z piasku wodę. Inni mówią zaś, iż mali Muzabczycy jeżdżą na wielbłądach po wodę do jeziora Szat Al-Dżerid w Kafsie. Podróż taka ma trwać 4 dni w jedną stronę.