FANDOM

Lookas - imperialistyczny inkwizytor pani Basi, który najbardziej przyczynił się do upadku rasy kosmicznych niedźwiedzi - Bulrathi. Pomimo nie bycia tytanem jest niezwykle potężny, gdyż w Niedźwiedźdomium i innych wszechświatach znacznie lepiej prowadzi władców, nad którymi przejmuje kontrolę niż Niedźwiedź czy Ignacy.

Wszystkie swoje państwa rozwijał i oddawał pod władzę pani Basi. Większość pozostawała jego domeną lub jego pomniejszych wasali w państwie Imperialistów, co czyniło go jednym z najsilniejszych lub nawet najsilniejszym podwładnym pani Basi.

Początki jego istnienia sięgają prastarych czasów, kiedy to dowodził Klackonami pod służbą pani Basi.

Podczas ostatecznego starcia między Tarpanem a Niedźwiedziem wezwał na polecenie swojego sojusznika armię Imperialistów, która przybyła na latającej fortecy do zsyłania eventów. Na rozkaz Niedźwiedzia udał się na maszynę i uciekł wraz z sojusznikami. Niedługo po tym wydarzeniu został mianowany Wielkim Regentem Imperialistów i od tamtej pory sprawuje władzę w imieniu nieobecnej pani Basi.