FANDOM

Leopold von Metz – jeden z członków ekspedycji do Posiadłości Niedźwiedź; drugi arlekin.

Charakter

Leopold, mimo swego szlachetnego pochodzenia, większość swego dziecięcego czasu spędzał w Norowiskach. Dzięki dokładnej ich znajomości wkrótce stał się ich szabrownikiem. Młody von Metz nie lubił jednak ciemności. Zawsze chciał być krzyżowcem i właśnie dlatego, kierując się ich ideałami, został wojownikiem światła. Jest też silnokrwisty – ciężko mu zapaść na jakąś chorobę.

Zabawy w norowiskach odcisnęły na nim piętno. Mimo bycia ich szabrownikiem, bardzo nie lubi brudu i ma ablutomanię. Ma również anemię, przez co łatwo krwawi, a rany goją mu się o wiele dłużej. Nie jest dobry w hazardzie przez swój słaby chwyt. Leopold jest zafascynowany zwłokami. Jest też osobą oświeconą o czym świadczy to, że może się odstresować tylko przy pomocy medytacji.

Historia

Przed zgłoszeniem

Leopold większość swego dziecięcego czasu spędzał w Norowiskach. Prawdopodobnie uciekł z rodowego domu, by zostać arlekinem i w ten sposób zarabiać na życie.

Plan von Metza nie wypalił i swą grą ledwie zaspokajał najważniejsze potrzeby. Przyłączenie się do ekspedycji krzyżowca stanowiło dla niego ostatnią deskę ratunku i szansę zarobku. Nie mógł jej nie wykorzystać.

Pierwsza wyprawa

Floris potrzebował kogoś, kto wykona rutynowy patrol po Ruinach. Nie było to trudne zadanie, wręcz idealne dla nowicjuszy. Właśnie dlatego przydzielono do niego Leopolda i Readę, dla których miała być to pierwsza wyprawa. By przypadkiem nie zginęli, przydzielono do nich dwóch bardziej doświadczonych członków. Byli to Kronus i Szun.

Z racji niskiej rangi zadanie nie było zbyt trudne. Podczas jego wykonywania nikt nie zginął oraz nie został specjalnie ranny. Zadowolona drużyna pod przewodnictwem Kronusa wróciła do osady.

Pierwsza długa wyprawa

Krzyżowiec chcąc, by jego ekspedycja przeszukiwała wszystkie rejony dawnej posiadłości, musiał wysłać kogoś do Kniei. Do pierwszej historycznej długiej wyprawy zostali wyznaczeni Kronus, Paton, Reada oraz Leopold von Metz.

Drużyna dobrze sobie radziła, pokonując wielu wrogów i tych dobrze im znanych, i tych nowych. Jednym z takich stworów okazał się plugawy gigant. Wspierany przez również nowo poznaną nieustępliwą staruchę stanowili trudnych przeciwników. Po długiej walce drużyna Kronusa mogła ruszać dalej i ostatecznie ukończyć misję.

Statystki i cechy

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość Celność Szansa na krytyk Obrażenia
18 0 0% 6 +0 7.5% 5-9
Cechy pozytywne Cechy negatywne
Silnokrwistość Ablutomania
Wojownik światła Anemia
Szabrownik norowiska Nekromania
Oświecenie