FANDOM

Zobacz też: inne znaczenia.

La Landrynka - herszt bandytów. Jego właściwe imię to Landryn. Walczył z Lutelem o przywództwo nad bandą bandytów. Razem z bossem Żelką i innymi wodzami dominuje w jednej z części Świetlika.

Walka z Lutelem

Przygotowywania

Rycerze postanowili spotkać się na arenie, niedaleko której znajdował się obóz innych, niehonorowych bandytów i niewidzialne, drewniane wieżyczki. Po początkowym czasie pokoju, bandyci zaatakowali się. Wyszło też na jaw, że La Landryn uprowadził córkę lorda Pirka, która podczas tortur wyjawiła mu tajemnicę trebuszy, którymi to potem wódz zaatakował Lutela. Kiedy lord był zajęty masakrowaniem niehonorowych bandytów za pomocą pałkarzy, herszt wysłał dywersyjną armię włóczników, którzy mieli za zadanie zniszczyć wrogie wydobycie kamienia i pozbyć się lorda Lutela. Żołnierze zostali wystrzelani jak kaczki w sezonie łowieckim. Widząc to, herszt niehonorowych bandytów postanowił samemu zmierzyć się na arenie z La Landrynem i przejąć jego wojska dla siebie, jednak jego misterny plan został zniweczony przez Lutela, a konkretniej przez jego pałkarzy i czarnych (ale nie murzyńskich) mnichów.

Arena

Kiedy pewny siebie Lutel dotarł na arenę, okazało się, że wpadł w zasadzkę. łucznik La Landrynki podpalił zamaskowane sianem i końskim łajnem smolne rowy, odcinając lordowi drogę ucieczki. Z kąta areny zostały wypuszczone szatańskie pso-wilki, ale wtedy coś się popsuło i zwierzęta zaatakowały La Landrynkę zamiast właściwego wroga. Lutel dobił osłabionego herszta, ale okazało się, że parę wilków przeżyło, więc lord musiał skakać w ogień, aby przed nimi uciec. Na ostatku życia dobiegł do swoich łuczników, którzy zabili hybrydy.

Po walce

Pokonany La Landryn sprzymierzył się z Lutelem, aby pokonać zmasakrowanych wcześniej niehonorowych bandytów. Mimo wysyłania pseudo-asasynów, ich herszt został zabity, a jego wojska przeszły na stronę La Landrynki.

Ciekawostki

  • Jest znanym gangsterem z Małopolski.
  • La Landrynka to w rzeczywistości Pirku, który musiał wejść do gry z innym nickiem niż Lord Twierdzy oraz Pirku.
  • Imię to powstało, bo Pirku akurat wtedy jadł landrynki.