FANDOM

Kunegunda - kobieta podróżująca po całym świecie. Odwiedziła prawie wszystkie państwa. Podróże odcisnęły na niej piętno, przez co po czasie oszalała. Prawdopodobnie już wcześniej cierpiała na zespół Downa. Była matką Ismaila.

Wygląd

Kunegunda była średniego wieku kobietą o brunatnych, siwiejących włosach i bystrych oczach. Podobnie jak u syna, przez wpływ soli morskiej, jej karnacja była bardzo blada. Jej twarz wyglądała na zmęczoną życiem. Kobieta była średniej postury, a zazwyczaj ubierała się w gruby, bawełniany strój.

Historia

Podczas pobytu w Syrii zakochała się w przystojnym Syryjczyku z wąsem. Wkrótce urodziła Ismaila. Razem z synem wyruszyła na daleką północ po zasiłek. Niefortunnie statek wpłynął na teren straży morskiej i został dostrzeżony przez ludzi Svena Byka-Szyi. Bandyci zaatakowali okręt i bez większego problemu pokonali całą jego załogę.

Kunegunda, jako nieliczna z ocalałych, została schwytana przez bandytów i sprowadzona na ląd. Nie wiadomo, jakie są jej dalsze losy, gdyż pomimo wielu prób odbicia jej przez syna, nigdy nie udało mu się osiągnąć zamierzanego celu.