FANDOM

Nowa Burgundia 2 - kolonia na planecie Peacock-Vindemiatrix, która miała upamiętnić Nową Burgundię, zbudować nowe miejsca do życia dla obywateli IMRSiD oraz pozyskać surowce niedostępne na Populiusie. Stworzyło ją trzech astronautów wysłanych z misji kosmicznej pod nazwą Etnicznik (na cześć chowańca Niedźwiedzia) - Viktor Budowniczy Valentine, Ben Górnik Tannen i John Doktor Grimes. Później dołączyła do nich Emma Emmo Brock.

Historia

Odcinek 10 - Nowa Burgundia 2

Trzech astronautów miało ważną misję: przybyć na planetę i ją osiedlić. Gdy znaleźli dogodne miejsce, stała się straszna rzecz - podczas lądowania stracili kontrolę nad statkiem, przez co ten uległ całkowitemu zniszczeniu.

Koloniści szybko znaleźli ruiny i postanowili ich zamieszkać. Ich priorytetem było odkrycie kamieniarstwa oraz obrona budynku. W krótkim czasie zdarzyły się dwa incydenty - pierwszy to szaleństwo wiewiórki, która zaatakowała Bena. Szybko sięgnął pistolet, ale dzikie zwierzę zmieniło swój cel na Viktora. Wbiegł prędko do budynku, zostawiając Tannena w bitwie sam na sam. Udało mu się ustrzelić zwierzaka. Drugi incydent dotyczył wypadku jakiegoś statku kosmicznego, w którym leciała niejaka Rebecca. Szybko ją wyleczono i pozwolono na samotną wędrówkę.

W międzyczasie dołączyła do nich nowa członkini - Emma, dla przyjaciół Emmo.

Odcinek 11 - Problemy żywnościowe

Kolonia zmagała się z dużymi problemami żywnościowymi. Zapasy się już kończyły. Postanowiono powycinać pobliskie krzaki z malinami, a później także zapolować.

Sielanka została przerwana przez samotnika z nożem. Ruszył on na północno-zachodnią wieżyczkę, gdzie byli już przygotowani Emmo, Viktor i Ben z broniami palnymi. Zaczęli ostrzeliwać wroga, który przeskoczył worki z piaskiem. Rzucił się wtedy na niego John, a wspólnymi siłami został w końcu zabity.

Później okazało się, że oszalała jedna z pobliskich wiewiórek, ale Ben się nią zajął. Następnie to samo stało się to z mawołem, który zaszarżował na Viktora. Ben ponownie wziął sprawy w swoje ręce i ustrzelił niebezpiecznego zwierzaka. W czasie obu tych incydentów, w pobliżu rozbił się statek. Koloniści szybko uleczyli rannego astronautę i pozwolili mu na odejście z kolonii.

Kolonia została zaatakowana przez trzech wrogów. Koloniści przygotowali się na atak. Jeden z wrogów ruszył na północno-zachodnią wieżyczkę, ale został szybko ogłuszony przez obrońców. Etnicznicy zwrócili wtedy uwagę na wroga na południowym wschodzie, którego kilkakrotnie postrzelili, a w efekcie zabili. Ogłuszony przeciwnik został wzięty do niewoli.

Kolonia cały czas borykała się z brakiem jedzenia. W końcu spadły z nieba kapsuły przewożące jedzenie. Zbiegło się to w czasie z kolejnym atakiem.

Niestety, dzień po tych wydarzeniach jądro planety zapadło się pod własnym ciężarem, a ona sama implodowała zabijając wszystkich i wszystko.