FANDOM

Japońscy bracia - przywódcy Japonii. Nie wiadomo, jak się nazywali, ale wiadomo, że jeden z nich był dobrym budowniczym, a drugi wojownikiem. Tego pierwszego matka kochała, zaś drugiego nie. Waleczny brat podobno ją zabił i jej ciało zostało zamurowane w jednym z japońskich miast.

Pierwszy z braci został pokonany przez Etnicznego Robercika i Etnicznika, który odciągał uwagę chowańca Japończyków. Kiedy drugi władca został pokonany, powiedział do swojego brata: Grecy pokonali Wikingów, a potem rzucili nas na kolana. W ostatecznej bitwie musimy ich wesprzeć.

Przekazali oni Grekom swoją osadę, która znajdowała się na głównej wyspie Azteków, i ramię w ramię walczyli u boku greckich wojowników. Odbyła się także bardzo krótka rozmowa między japońskimi braćmi a azteckim władcą, która brzmiała tak:

Japoński brat: My, Japończycy, będziemy walczyć u boku greckich wojowników! Z honorem!
Aztecki władca: Japończycy też będą walczyć u boku Greków. Tchórze! Jak możecie wspierać tych, którzy was pokonali?
Japoński brat: Grecy pokonali nas honorowo. Teraz staniemy wraz z nimi do walki jako ich sprzymierzeńcy!