FANDOM

Janek Phytes Hays - kolonista w kolonii Miłość.

Wygląd

Jest szczupły i ma ciemnobrązowe włosy. Nosi, podobnie jak inni - błękitne, proste ubranie.

Charakter

Jest awanturnikiem i chodziarzem. Ma bardzo wiele umiejętności. Jest świetnym lekarzem. Lubi gotować, toteż widać u niego na pierwszy rzut naturalną lekkość w byciu kucharzem. Świetny rzemieślnik. Ma talent do tresowania zwierząt. Przejawia również skłonności artystyczne i rolnicze. Jest również zaprawiony w walce wręcz.

Niestety jest bojaźliwy i łatwo go przestraszyć. Paradoksalnie woli wykonywać bardziej skomplikowane czynności niż te najłatwiejsze.

Historia

W dzieciństwie był zastraszany przez otoczenie, co zaskutkowało lękliwą osobowością w przyszłości. W dorosłości został artystą.

Podróżował razem z Kasią Stokes statkiem kosmicznym. Później przyłączył się do nich Maciej Sinclair. Po rozbiciu statku razem z towarzyszami postanowili założyć wspólnotę.

Jest jednym z założycieli i bardzo ważnym członkiem kolonii Miłość. Wykonywał wiele czynności z powodu szerokiego wachlarzu różnorakich umiejętności.

Kiedy transportował surowce do kolonii, został napadnięty i porwany przez wrogo nastawionych tubylców z Ambas Miñoca. Nie wiadomo co się z nim dzieje.