FANDOM

Imperialistyczny Zbigniew - brat Etnicznego Robercika. Był żołnierzem na usługach pani Basi i walczył z Murzynem Karolem. Zginął wraz ze swym bratem podczas bitwy o Eden.

Historia

Nie wiadomo, kiedy się urodził ani gdzie (najprawdopodobniej tam, gdzie jego brat), nie podano też żadnych faktów o innych członkach jego rodziny (ani kto jest starszym z braci), jak również czemu zaczął służyć pani Basi.

Pierwsze podania o jego istnieniu pojawiły się dopiero podczas przygód Murzyna Karola, gdy ten bronił się w wiosce Amere. Imperialistyczny Zbigniew, jako włócznik, samodzielnie zniszczył mury otaczające miejscowość i wprowadził wojska Imperialistów do twierdzy, co w efekcie poprowadziło do porwania Karola oraz jego towarzyszy. Zbigniew przyczynił się do śmierci Rolfa - jego głowa została nabita na włócznię Imperialisty.

Potem pojawił się podczas przyzwania Tarpana, tym razem jako zbrojny żołnierz. Po raz kolejny samodzielnie zniszczył mury fortecy Karola, lecz tym razem nie pokrzyżował jego planów i Tarpan został przyzwany do Calradii. W związku z tym imperialistyczna armia pani Basi została zniszczona i w większości spaczona, jednak sam Zbigniew przeżył i rozpoczyna walkę z Tarpanem wraz z pozostałymi żyjącymi żołnierzami.

Imperialistyczny Zbigniew zginął podczas bitwy o Eden, wraz z wieloma innymi Etnicznikami oraz Imperialistami. Przed śmiercią połączył się ze swoim bratem w jedno potężne stworzenie i, poświęcając swą esencję, doprowadził razem z nim do wybuchu, który zniszczył jarla Czałrukę II oraz okoliczne budynki.

Wyposażenie

Dzięki podanym informacjom, jesteśmy w stanie wywnioskować, jaką bronią posługiwał się Zbigniew.

  • Włócznia, która zniszczyła mury Amere. Wraz z głową Rolfa przyozdabiającą jej drzewiec była śmiertelnym postrachem jego wrogów i ich murów. Nie wiadomo, co się z nią stało.
  • Miecz otrzymany podczas bitwy o przyzwanie Tarpana. Podobnie jak włócznia potrafił niszczyć nawet mury. Najprawdopodobniej został zniszczony w bitwie o Eden, gdy Zbigniew się poświęcił.
  • Zbroja otrzymana podczas bitwy o przyzwanie Tarpana. Znacząco zwiększyła wytrzymałość Imperialisty. Najprawdopodobniej została zniszczona w bitwie o Eden, gdy Zbigniew się poświęcił.