FANDOM

Gospoda przed Etniczborem

Gospoda Pulchnego Niedźwiedzia

Gospoda przed Etniczborem – prowadzony przez Niedźwiedzia interes, lokacja wyróżniająca się z całości Etniczboru, będąc konstrukcją niemal całkowicie drewnianą. Po zaledwie kilku dniach istnienia Patriarcha spalił budynek, co było powodem jego walk z Niedźwiedziem i późniejszej śmierci.

Historia

Gospoda była budowana przez Niedźwiedzia kilka dni. podczas których ciężko pracował i dopinał wszystko na ostatni guzik. Jako główny budulec zostało wybrane przez niego drewno.

W pewnym momencie Pirku i Patriarcha zaczęli interesować się gospodą. Biegali po jej terenie z zapalniczkami w rękach. Podczas gdy Pirku tylko żartował i straszył Niedźwiedzia, Patriarcha naprawdę podpalił gospodę. Spowodował pożar na piętrze i parterze naraz, przez co ogień szybko wydostał się spod kontroli. W kilka chwil, podczas których Niedźwiedź próbował ocalić budynek, gospoda ostatecznie spłonęła.

Niedźwiedź i Patriarcha stanęli do walki na ruinach gospody. Ostatecznie Pulchny dostał wsparcie od Pirka i Valutiri, którzy rozumieli, że Patriarsze już nic nie może pomóc. Piroman został pochowany w grobowcu w podziemiach pod gospodą.

Ciekawostki

  • Jedynym zachowanym meblem gospody jest lewitujące siedzenie na szczycie budynku, oryginalnie przeznaczone dla ludzi bez przyjaciół.
  • Jej zła replika została zbudowana przez Szaochuia w wiosce w pobliżu Etniczboru.