FANDOM

Gertruda Schmitkobieta pochodząca z III Rzeszy. Gdy kraj upadał pod naporem Aliantów i Sowieckiej Rosji, Gertruda uciekła do bliżej nieznanego kraju. Ma brata Hansa, którego kocha (nawet za bardzo) i się o niego troszczy. Nie wie o jego szatańskich swawolach dokonywanych w słynnej piwnicy.

Wygląd

Jest już dosyć stara, ale wygląda na to, że dobrze się trzyma (prawdopodobnie dba o swoją sylwetkę, codziennie ćwicząc). Ma białą karnację i ewidentnie widać, że pochodzi z III Rzeszy. Nosi skromną białą koszulkę z niebieskimi rękawami i niebieskie niepozorne spodnie. Chodzi w brązowych obcasach bądź butach na koturnie.

Charakter

Nie wie nic o tym, co robi jej brat w piwnicy. Nie zdaje sobie z tego sprawy i bardzo kocha go kocha, w niektórych sytuacjach nawet zbyt mocno. Jej największym marzeniem jest to, żeby na całym świecie nastał pokój i wzajemna miłość pomiędzy wszystkimi rasami na świecie. Uważa, że ludzie nie powinni walczyć i się zaakceptować. Jest bardzo dobra i pomocna. Chce wszystkich uszczęśliwiać, przytulać, kochać (np. Yayę Banana) i sprawiać by czuli się jak najlepiej. Z tego powodu niektórzy mówią, że niewiele się różni od Numeru XXX, aczkolwiek ona robi to z dobroci serca, szlachetności i życzliwości.

Historia

Niewiele wiadomo o przeszłości Gertrudy, aczkolwiek wiadomo, że nie wiedziała nic o szokujących wydarzeniach z piwnicy Hansa. Po powrocie swojej siostry, jej brat bardzo się z tego ucieszył, nawet aż za bardzo, co doprowadziło do pewnego incydentu w łóżku w wilii Pana Prezesa.

Jak wiadomo, Gertruda miłuje wszystkich ludzi (i podludzi), więc wybrała na swój następny cel Yayę Banana. Zaczęła z nim romansować i flirtować pomimo związku z Hansem, ale było to dla niej normalne, ponieważ kocha wszystkie istoty.