FANDOM

Ten artykuł nie jest częścią żadnego kanonu i opisuje rzeczy istniejące w prawdziwym świecie.
Etniczny Czat

Logo czatu

Etniczny Czat - miejsce, gdzie Etnicznicy mogą porozmawiać ze sobą w miłej atmosferze. Procedura dołączenia jest dosyć skomplikowana, ale jest na razie usprawniana. Czat jest prowadzony przez Macieja N. który wyszedł z konceptem na grupie i Jerzego C. który pomógł ogarnąć stronę i kwestie zarządzania. Pomaga im kilku moderatorów. Na nim powstał pomysł stworzenia Etnicznego Radia, z którym ściśle współpracował aż do jego upadku. W przeciwieństwie do radia, czat istnieje do dziś i mimo tego, że jest na nim mniej osób aktywnych niż w dniu premiery, to dalej cieszy się popularnością. Korzysta z witryny www.zoho.com.

Historia

28 marca - Maciej N. publikuje post na grupie o pomyśle na czat.

29 marca - rekrutacja na stronę www.zoho.com znalezioną przez Macieja. Dostaje się jedynie Jerzy C. Rekrutacja zostaje zamknięta wkrótce potem.

30 marca - założenie strony Etniczny Czat na Facebooku (link) i wyłonienie czterech szczęśliwców do beta testów, w tym Konrada K. i Sebastiana., którzy zostali później moderatorami.

1 kwietnia - oficjalne otwarcie Etnicznego Czatu, powstanie pomysłu na Etniczne Radio.