FANDOM

Ten artykuł nie jest częścią żadnego kanonu i opisuje rzeczy istniejące w prawdziwym świecie.
Etniczne Radio

Logo radia

Etniczne Radio - radio, na którym była puszczana muzyka wybierana przez Etnicznych Widzów. Zostało założone przez Filipa Kalinowskiego oraz Kamila Szczęcha, przez których było prowadzone aż do zakończenia działalności. Audycje były praktycznie codziennie (poza wtorkami) o 20:00. Bardzo często w radiu pojawiali się administratorzy Etnicznych Widzów i odpowiadali na pytania zadane im przez czat.

Link do radia

Historia

1 kwietnia powstał koncept Etnicznego radia na Etnicznym Czacie, tego samego dnia powstało samo Radio.

3 kwietnia miało miejsce niezwykłe wydarzenie - na shoutboksie radia ujrzano bowiem wypowiedzi kobiety, Katarzyny Płaskodzińskiej, która stała się pierwszą kobietą na grupie z mianem człowieka.

8 kwietnia 2016 roku odbył się pierwszy giveaway na Etnicznym Radiu. Zwycięzcą paysafecarda 20 zł był Mateusz Kaczor.

27 kwietnia Etniczne Radio oficjalnie wstrzymało działalność z powodu zbyt niskiej liczby słuchaczy.