FANDOM

Tarpan

Tarpan

Śmierć Pulchnego Niedźwiedzia i pani Basi znacznie wzmocniła Tarpana - nie tylko pozbył się swoich największych rywali, ale również wchłonął dusze tytanów, a co za tym idzie - przejął część ich mocy. Fałszywy bóg nie poprzestał na swoich pierwszych sukcesach i postanowił sięgnąć po władzę absolutną - rozpoczął swą krucjatę, której celem było podbicie całego Wszechświata Prawowitego.

Ostatecznie piekielna armia Tarpana, składająca się z niezliczonych zastępów demonów, fanatycznych tarpanistów, upadłych Etniczników i Imperialistów, podludzi i innego plugastwa, zdołała podbić i zbezcześcić cały znany nam wszechświat. Niewielu odważyło się stawić czoła temu kataklizmowi, dlatego Etnicznicy, którzy wciąż wierzyli w Niedźwiedzia, zostali zmuszeni przejść do partyzantki. Najbardziej znanym buntem etnicznym było Powstanie Djeridzkie, którym dowodził niejaki Yûsuf Banu. Powstanie to zostało jednak stłumione.

Imperialiści po śmierci pani Basi, podobnie jak Etnicznicy po śmierci Pulchnego Niedźwiedzia, nawiązali walkę z potężnym Tarpanem. Niektórzy z nich uciekli do Francji, aby tam stworzyć ruch oporu; pozostali najprawdopodobniej dołączyli do Lookasa.