FANDOM

Emily Starry Macias - czwarty kolonista w kolonii Pulchna-1.

Wygląd

Mimo swojego wieku, Starry wygląda dość młodo. Ma długie, czarne włosy.

Gdy przybyła do osady, była cała naga. Po pierwszym ataku, ubrała się w biały strój, zdjęty z napastnika z nożem.

Umiejętności

Ma doświadczenie w medycynie i zapał do bycia strażnikiem. Ma nieco doświadczenia w walce wręcz i budowaniu.

Historia

W dzieciństwie żyła w schronisku, a gdy była już dorosła, została luddystą.

Do kolonii przybyła niespodziewanie i to w dodatku bez ubrań. Zajmuje się tym, co inni, np. budowaniem, górnictwem, uprawami, itd.

Nie brała udziału w obronie przed pierwszym atakiem, ale ściągnęła ubrania z martwego napastnika i się w nie ubrała.

Raz nie wytrzymała presji i naszła ją chęć mordu. Zaatakowała Davenport, ale ta uciekła, a Starry zaczęła być ostrzeliwana przez Maxa z karabinu. Uciekła na północ, gdzie zatrzymał ją żółw. Tak dotkliwie ją pogryzł, że straciła przytomność. Jej towarzysze przenieśli ją na łóżko medyczne i wyleczyli. W czasie, gdy była leczona, nastąpił atak na kolonię.

Starry później znów oszalała, ale tym razem nie atakowała wszystkiego wokół, tylko wędrowała bez celu po łące. Wkrótce się ogarnęła i wróciła do obowiązków.

Nie brała udziału w szóstym ataku na kolonię, ale po tym wydarzeniu przekonała więźnia, by dołączył do osady. Jak się potem okazało - nowa kolonistka miała na imię Catherine.

Podczas ostatniego ataku na kolonię, była uzbrojona w pistolet. Mimo słabej widoczności, kilka razy trafiła wrogów za ścianą ognia. Po ataku, razem z innymi próbowała ugasić pożar, ale po śmierci Maksa zrozumiała, że to koniec. Niedźwiedź odesłał ją i jej towarzyszy do domów.