FANDOM

Dorian Bush - piąty kolonista w kolonii Pulchna-1.

Wygląd

Jest dość masywnym, młodym mężczyzną z długimi, czarnymi włosami.

Do kolonii przybył cały nagi. Do teraz się w nic nie ubrał.

Umiejętności

Najbardziej zna się na walce wręcz i byciu strażnikiem. Nieco mniej zna się na rolnictwie. Mimo swoich słabych umiejętności, ma zapał do strzelania.

Historia

Całe dzieciństwo był w śpiączce, a w dorosłości został luddystą, podobnie jak Starry.

Do kolonii przybył, gdy uciekał przed wrogami z jakiegoś plemienia. Dostał zgodę na zamieszkanie w kolonii. W czasie, gdy inni walczyli, on siedział w bazie. Gdy zdecydował się wyjść, przeciwników już nie było. Strzelił kilka razy do uciekinierów, ale na nic to się nie zdało.

W kolonii zajmuje się tym, co wszyscy inni, czyli np. budownictwem, sprzątaniem, uprawami, obroną bazy, itd..

Gdy Davenport się leczyła, nagle wybiegła przed budynek i wpadła w szał. Dorian i M szybko ją ogłuszyli i doprowadzili do porządku.

Podczas piątego ataku na kolonię, wyszedł ze swojego pokoju i wraz z M strzelał do napastnika w korytarzu. Tymczasem, Davenport wybiegła z pomieszczenia, gdzie była atakowana i przebiegła obok Doriana w stronę wyjścia. W końcu przeciwnik padł na ziemię. Dorian ze swoim towarzyszem wtargnęli do pokoju Xiny i tam uporali się z wrogiem walczącym z psem.

Podczas szóstego ataku na kolonię, wraz z towarzyszami wyszedł przed budynek i przygotował się do obrony. W czasie, gdy sojusznicy strzelali, on odciągał uwagę wrogów i manewrował między przeszkodami. Został raz postrzelony, ale to nie była wielka rana. Jego towarzysze wystraszyli pozostałych przy życiu wrogów.

Podczas ostatniego ataku na kolonię, był uzbrojony w pistolet i strzelał do wrogów za ścianą ognia. Prawdopodobnie trafił kilka razy, mimo ograniczonej widoczności. Po odparciu ataku, wraz z towarzyszami starał się ugasić pożar. Gdy M spłonął, Dorian i jego przyjaciele zrozumieli, że to już koniec. Niedźwiedź widząc to, odesłał ich z powrotem do domów.