FANDOM

Czarni Bandyci - grupa bandytów, na początku mająca swą siedzibę nieopodal miejscowości Piwnica. Dołączyli oni do oddziału Murzyna Karola, po tym, jak zebrał on dla nich wystarczającą ilość jedzenia, piwa i broni.

Bandyci byli wyjątkowi z jeszcze jednego powodu - gdy nikt na nich nie patrzył, stawali się niewidzialni. Dawało im to zarówno możliwość unikania walk, jak i atakowania z zaskoczenia. Po stronie Karola zazwyczaj używali tej pierwszej możliwości, czyli tak naprawdę zabrali od niego zapasy i nie pomagali mu w walkach, co pokazywało, jak byli przebiegli.

Przywódcą Czarnych Bandytów był Rolf - dawny towarzysz Murzyna Janusza. Jako jedyny naprawdę walczył i stawał z nim ramię w ramię.

Ujawnili się podczas pobytu Murzyna Karola w miejscowości Jayek, by wspomóc go w walce przeciwko hordzie syryjskiej, po czym sporadycznie pojawiali się podczas kolejnych walk.

Ostatni żyjący przedstawiciele organizacji (w tym Rolf) poświęcili się, by kupić czas Karolowi na ucieczkę z oblężonej Świątyni Tarpana w Piwnicy.