FANDOM

Bzyku – jeden z członków ekspedycji do Posiadłości Niedźwiedź; badacz zarazy. Razem z Milańską tworzyli pierwszą grupę ochotników do ekspedycji.

Charakter

Bzyku jest jedną z najbardziej tajemniczych postaci. Po jednej z gier w kości oddalił się w bliżej nieznanym kierunku i nie wracał przez ponad dwa tygodnie.

Widać po nim, że dużo ćwiczy, mimo bycia badaczem.

Bzyku na nieszczęście drużyny lubi dobrze i dużo zjeść. Jest przy tym bardzo nieporadny. To jest spory minus, ponieważ ma problem z unikaniem niebezpieczeństw. Przez swoją złą dietę jest też słabokrwisty i łatwo się zaraża.

Historia

Gdy Bzyku dowiedział się, że pewien krzyżowiec poszukuje osób chętnych przygód nie zastanawiał się długo, by się zgłosić. Z resztą nie miał wiele do pakowania: odpowiedni strój z kapturem i charakterystyczną maską, kilka przyrządów do tworzenia trutek i odtrutek oraz sztylet w dłoń – i już był gotowy. Gdy przybył do miasteczka przynależącego do posiadłości od razu dostał angaż. Razem z nim dostała się kapłanka o nazwisku Milańska.

Statystki i cechy

Maks. zdrowie Unik Ochrona Szybkość Celność Szansa na krytyk Obrażenia
22 0 0% 7 +0 2.5% 4-7
Cechy pozytywne Cechy negatywne
Tężyzna Nieporadność
Obżarstwo
Słabokrwistość

Ciekawostki

  • Nazwa Bzyku pochodzi od jednego z członków Kolektywu Populi o tym samym pseudonimie.