FANDOM

Bitwa o Eden - bitwa rozegrana po przyzwaniu Tarpana do Calradii przez Murzyna Karola. Był to pierwszy moment w całej historii, kiedy to Etnicznicy i Imperialiści połączyli swe siły, by odwrócić uwagę demonów od Murzyna Janusza, zmierzającego do twierdzy swego syna.

Bitwa

„Wielki Tarpan... sprowadził zagładę na nasz świat. Nasz dumny lud stał się uciekinierami. A jednak... nie zdołają pokonać naszej jedności. Ponieważ łączy nas Etniczność, Święta wiara w naszego Pana i Boga.”

Najwybitniejsi wojownicy imperialistyczni i etniczni stanęli w jednym miejscu. Uzbroili się i przygotowali do walki.

Nagle rzuciły się na nich legiony demonów. Zaczęli je masakrować, jeden po drugim, używając całej swojej siły.

Curtis otworzył portal do ciemnicy, by przyzwać imperialistyczne posiłki. W jego kierunku ruszyła grupa trzech wybuchowych demonów. Misio ruszył na nie, by kupić czas Curtisowi. Zabił jednego stwora, ale drugi zdołał eksplodować i zniszczyć jego tarczę, zaś trzeci zamordował go.

Etniczny Robercik zniszczył swoimi czarami kilka grup demonów. Nagle zauważył, że jego brat Zbigniew został powalony przez jednego ze stworów. Szybko go ocalił i zabił przeciwnika. Podniósł brata z ziemi i spojrzał na zbliżające się potwory. Nagle z ziemi wyrosło ogromne monstrum - spaczony jarl Czałruka II. Bracia za pomocą czarów połączyli się w magicznego giganta. Użyli błyskawic, którymi zniszczyli jeden z legionów demonów. Wtedy zaszarżował na nich Czałruka i przyparł ich do ściany. Miał wykonać cios swoim szponem, kiedy to bracia użyli ostrza i odcięli kończynę potwora. Wściekły demon uderzył giganta, lecz ten swoją dłonią złapał za głowę przeciwnika. Tak ogromna ilość mocy spowodowała wybuch, który zniszczył najbliższe tereny, zabijając obydwu walczących.

Bitwa o Eden - teleportacja Imperialistów

Teleportacja Imperialistów, pośrodku Andrzej Bezdusznik.

Na polu bitwy pozostał tylko Andrzej Bezdusznik. Usłyszał powarkiwania i okrzyki pobliskich demonów zmierzających w jego kierunku. Podniósł się z kolan, ustawił w pozycję bojową i wyciągnął swoje ostrza. Nagle za jego plecami pojawiła się armia Imperialistów, teleportowana za pomocą portalu do ciemnicy stworzonego przez Curtisa. Wszyscy wojownicy, w tym Andrzej, pobiegli wspólnie do pobliskich demonów i kontynuowali walkę.

„Dziś odzyskamy nasz świat, a wraz z nim naszą spuściznę.”

Film

Bitwa o Eden

Bitwa o Eden

Galeria