FANDOM

Anabarakhergicka wioska, która przez krótki czas była lennem Murzyna Karola. Władzę nad miejscowością otrzymał on wraz z tytułem nojona. Przez okres rządów Karola była centrum religijnym wiary w Tarpana, lecz później została splądrowana przez nieznanych najeźdźców.

Historia

W czasach służby Murzyna Janusza w Sułtanacie Sarranidzkiem, jak i przed nią, Anabara znajdowała się pod panowaniem naprzemiennie Sarranidów i Khergitów ze względu na jej umiejscowienie na granicy tych państw, które niemal cały czas znajdowały się w stanie wojny.

Jedynym znanym władcą Anabary był Murzyn Karol, który otrzymał ją jako lenno po dołączeniu do Chanatu Khergickiego. W ciągu kilku tygodni stworzył z niej największe w Calradii centrum religijne tarpanizmu, wówczas uważanego za normalną religię.

Za pieniądze zyskane z podatków i handlu w Anabarze Murzyn Karol opłacił żydowskich najemników i wyruszył do zamku Hondezg, gdzie zgładził Imigranta Ismaila.

W późniejszym okresie wioska została splądrowana przez nieznanych najeźdźców. Karol pierwotnie myślał, że zniszczyli ją Imperialiści jarla Czałruki II, jednak ten zdawał się nie mieć z tym nic wspólnego i myślał, że to syn Janusza splądrował Anabarę wraz ze swoimi Januszitami.