FANDOM

Zdychaj, do diabła!

—Alvor, do Karola, gdy ten wrócił z Czarnygłazu

To już ostatni...

—Alvor, po ogłuszeniu Murzyna Karola

Alvor - kowal w Rzecznej Puszczy. Został wynajęty przez Tarpana w celu zabicia Murzyna Karola. W walce posługiwał się młotem bojowym.

Był największym rasistą w całej Samotnii. Za każdym razem, gdy Karol przechodził w pobliżu jego domu, próbował go zabić, głosząc przy tym rasistowskie hasła takie jak np. Skyrim należy do Nordów! Ponadto liczył, ilu murzynów zabił.

Zginął z rąk Murzyna Karola po tym, jak ten wyprowadził go na otwarty teren.

Wygląd

Był dobrze zbudowanym, wysokim mężczyzną. Miał długie blond włosy i brodę. Prawdopodobnie nigdy nie zmieniał swojego ubioru kowala.

Charakter

Niewiele wiemy o charakterze Alvora. Jedyne, co można o nim powiedzieć, to fakt, że na widok każdego, kto nie wyglądał jak rodowity mieszkaniec Skyrim (np. murzyn), dostawał szału i chciał go zabić.

Historia

Gdy tylko Tarpan dowiedział się, że Karol podąża do Samotnii za radą swego ojca, zaczął rekrutować tam swych agentów, którzy mieli go zgładzić. Jednym z nich był właśnie Alvor. Rasistowski kowal zobaczył po raz pierwszy Karola wtedy, kiedy ten chciał upiec kurczaka na jego palenisku kowalskim. Wprawiło go to w szał i natychmiast obezwładnił głodnego murzyna.

Następnego dnia chciał wykorzystać Karola do pracy i kazał mu zrobić żelazny sztylet, jednak tamten odmówił. Po tym wydarzeniu stwierdził, że z murzyna nie będzie pożytku oraz zabije go, gdy tylko będzie ku temu okazja. Postanowił zaczaić się w wiosce i zaczekać na jego powrót z Czarnygłazu. Jednak Karol okazał się sprytniejszy od kowala - wyprowadził go na otwarte pole i tam zabił.

Ciekawostki

  • Pojawił się w jednej z wizji Murzyna Karola.
  • Prawdopodobnie zawsze przed próbą morderstwa napotkanych murzynów kazał im stworzyć żelazny sztylet.