FANDOM

Aleksander Wielki - król Imperialistycznej Grecji. Za czasów swych rządów był kontrolowany przez Lookasa. Zaczynając od zbudowania Aten, poprzez liczne podboje i kolejne założone miasta, pomógł w poszerzeniu granic Imperialistów. W swoim wszechświecie odniósł zwycięstwo dyplomatyczne, zostając światowym przywódcą.

Wygląd

Aleksander był przystojnym młodzieńcem. Często nosił swą zbroję, kochał jazdę konną - przez to większość malarzy przedstawia go dosiadającego konia. Miał brązowe bokobrody oraz włosy, również w tym kolorze, zaczesane do tyłu. Był dość wysoki i dobrze zbudowany.

Historia

Zobacz też: Imperialistyczna Grecja

Dzieciństwo

Aleksander wychował się na królewskim dworze. Nigdy niczego mu nie brakowało. Mimo tego, nie był typowym rozpuszczonym dzieciakiem, chcącym wszystkiego na każde swe skinienie. Był ambitny i ciekawy świata. Już w dzieciństwie wykazywał cechy przywódcze. Ojciec zawsze bał się o swoją pociechę - często nie pozwalał mu bawić się z rówieśnikami, gdy mogło się to okazać niebezpieczne, albo po prostu gdyby taka zabawa mogłaby oddalić go za bardzo od pałacu. Miał dość życia pod kloszem, jednak żadna ucieczka nie wchodziła w grę - mimo nadopiekuńczości, rodzice go kochali.

Okres dojrzewania 

W okresie dojrzewania Aleksander zaczął być nawiedzany w snach przez tajemniczą istotę. Postać namawiała go do wielu rzeczy, pomagała w podejmowaniu trudnych decyzji. Jeśli przyszły władca Grecji zasypiał z jakimś trapiącym go problemem, rano budził się z dobrze przemyślanym rozwiązaniem. 

Z czasem wizję zaczęły przybierać na sile. Tajemniczy mężczyzna zaczął wspierać go w codziennym życiu. Jego rady zaczęły ograniczać Aleksandrowi świadomość - automatycznie stosował się do słów, które słyszał w głowie bez żadnych analiz, bez racjonalnego myślenia. Młodzieniec stał się zamknięty w sobie, trudność sprawiały mu kontakty z innymi. 

Objęcie tronu i rządy

Aleksander objął tron po swoim zmarłym ojcu. Zdecydował się zbudować greckie państwo od podstaw - założył nową stolicę - Ateny. Mężczyzna, którego głos słyszał w głowie, przedstawił mu się jako Lookas i zaoferował swoją pomoc w zarządzaniu krajem. 

To nie król Grecji podejmował decyzje co do przyszłości kraju, a imperialistyczny heros. Zasięgał on rady u swojej seniorki - pani Basi. Razem debatowali nad najlepszymi możliwymi rozwiązaniami różnych problemów. Grecja rozwijała się, a Aleksander, w zamian za posłuszność Lookasowi, stał się nieśmiertelny. Po wielu tysiącach lat skończył on zarządzanie Grecją, tworząc z niej imperialistyczne mocarstwo. Samego Aleksandra zabrał ze sobą na Paradox