FANDOM

Aaron Apfelbaum – urodzony w Jerozolimie żyd. Miał siostrę Miriam. Jego wychowawcą był Hans Schmit – były komendant obozu kolonialnego Stutthof.

Wygląd

Aaron bez helmu
Miał włosy koloru czarnego, wyrwane brwi, nosił okulary oraz ubierał się w podkoszulkę w zielono-brązowe paski. Na jego głowie widniał również pomarańczowy kask w czerwone wzory, na który był skazany do końca swego życia.

Charakter 

Aaron był żydowskim dzieckiem bez poczucia humoru, gdyż nigdy nie rozumiał żartów Hansa. Przejawiał zdolności do pasożytnictwa i robił dosłownie nic w swojej piwnicy, przez to również stał się przegrywem życiowym. Jego ulubionym gatunkiem muzyki była muzyka niezależna. Ulubioną potrawą i jedyną, jaką jadł, była chińska przekąska, a ulubionym kolorem – oczywiście czarny. Jego głos był piskliwy, ponieważ gdy Hans go bił, ten krzyczał wniebogłosy.

Historia

Ani Hans, ani Helga nie byli jego rodzicami, a jedynie go porwali, tudzież przygarnęli, kiedy zobaczyli ich rodziców porzucających go.

Niewiele wiadomo o jego życiu, kiedy był jeszcze w Izraelu. Jego właściwe życie rozpoczęło się, gdy został uwięziony w piwnicy Schmitów. Wraz z siostrą Miriam nigdy nie rozpoczął edukacji. Postanowił się zaprzyjaźnić z murzynem zwanym Pulchnym Niedźwiedziem. Hans, gdy dowiedział się o ich przyjaźni, postanowił wrzucić również niedźwiadka do piwnicy.

Po ukończeniu 9 roku życia, zaczął bawić się z przybranym ojcem Hansem, np. w chowanego, na zasadach jak cię znajdę to rozstrzelam. Utrzymywał go, jak i resztę rodziny, niewolnik – Yaya Banana, który obecnie jest piłkarzem reprezentacji Kamerunu i wabikiem.

W styczniu 2016 roku cieszył się ostatnimi chwilami życia. Hans kazał Pulchnemu Niedźwiedziowi go spalić, bo ten nie mógł mu zapewnić mu dobrych warunków do życia, a Aaron nadwyrężał, i tak szczupły, budżet rodziny.

Ciekawostki 

  • Po śmierci Aarona Hans początkowo chciał go ożywić poprzez przekupienie śmierci, aby ten jeszcze się pomęczył w piwnicy.
  • Po śmierci Aaron podpisał pakt, na mocy którego miał chronić swoją rodzinę.